Nowości, dobre rzeczy i co ciekawego mnie czeka w tym miesiącu.

Witam miłych Czytelników i Gości. 

Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć, co dobrego mnie spotkało w ostatnim czasie.

1. Autorka bloga Lady-Flower123 zrobiła mi nowe logo (nagłówek bloga), które właśnie wstawiłam na bloga. (Warto zajrzeć na  tę stronę , bo Jola ma interesującego bloga).

2. Dostałam pocztówkę i znaczki z Finlandi. Pocztówka jest przepiękna.

3. Kończę tworzyć pierwszy wpis gościnny. Jak zostanie opublikowany to dam linka do niego.

4. Jedna osóbka zgodziła się na sesję zdjęciową, na którą czekam z niecierpliwością.

5. Dostałam pozwolenie na zrobienie zdjęć w ciekawym miejscu. Trochę stresuję się robić tam zdjęcia, bo mogę mieć kilka widzów. 

A co Was, drodzy Czytelnicy, dobrego spotkało w ostatnim czasie?

Komentarze