Mój piękny luty.


Witam Was drodzy Czytelnicy! Ostatnio brakowało mi weny do pisania wpisów. Patrzyłam na napisanie postów ze wstrętem, a więc zrobiłam sobie przerwę od tworzenia tego bloga (zaś w tym czasie napisałam post na mojego świeżego bloga). Na szczęście miał wenę do robienia zdjęć! W lutym zrobiłam aż cztery sesje zdjęciowe, w tym dwie ,,inne od innych" - sesje kocie. Powiem Wam, że koty są wspaniałymi modelami! Te, co fotografowałam mają wrodzony talent do pozowania, wdzięk, grację i naturalne zachowanie przed moim obiektywem. Myślałam, czy by nie zostać kocim fotografem. :D A spełnienie marzenia ułatwia mi posiadanie osobistej modelki - pięknej Łatki. :) 





Co więcej u mnie? 11 lutego zaliczyłam następny semestr i od tamtego dnia do 25 lutego mam ferie. Ferię wykorzystuję do rozwijania pasji, a więc oprócz fotografowania, dużo rysuję, uczę się angielskiego, uczę się promowania stron internetowych, czytam i poznaję blogi, pomagam przyjaciółce w tworzeniu wspólnego bloga itp. Robię jeszcze inne rzeczy, ale niech to pozstanie moją sprawą osobistą. ;) Grunt to nie nudzić się w ferie zimowe.  





A Wy co zwykle robicie w ferie lub w czasie urlopu? 

Komentarze