Ludzie w obiektywie. Niezwykłe portrety.

Nie tylko fotografia przyrodnicza...

Moją pierwszą miłością były zdjęcia przyrody. Myślałam do pewnego czasu, że zostanie mi tak na zawsze, że będę specjalizować się w fotografii przyrodniczej, ale tak się nie stało. Chyba dlatego, że człowiek bardziej mnie fascynuje niż przyroda, choć sam też jest częścią natury (tylko o tym często zapomina i uważa się za autorytarnego władcę wszystkiego, co żyje na Ziemi). 

Przyczyny robienia zdjęć portrtowych

Wykonywanie portretów to przede wszystkim poznanie drugiego człowieka i oderwanie się od szarej codzienności. Cieszę się, że większość osób przed moim obiektywem to przesympatyczne osoby i bardzo wrażliwe na piękno świata. Co ciekawe, zauważyłam, że najlepszymi modelkami są dziewczyny, które mają pasje związane ze sztuką, takie jak: rysunek, projektowanie ubrań, malarstwo czy również fotografia. Oczywiście znam wyjątki od reguły.

Poniżej trochę zdjęć z wakacyjnych sesji zdjęciowych. Piszcie, które zdjęcia Wam się podobają.














Komentarze

  1. Podziwiam ludzi, którzy ze zdjęcia potrafią zrobić dzieło sztuki... Obok wszystkich Twoich fotografii nie można przejść obojętnie. Jednak, jako że oglądając takie piękne portrety nie zapomniałam o mojej osobistej fascynacji, czyli przyrodzie - faworytami są trzy pierwsze zdjęcia ;). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za tak miłe słowa. ;) Pozdrawiam również.

      Usuń
  2. Ale świetne zdjęcia! Miło patrzeć jak rozwijasz się w fotografii ;)
    Bardzo podobają mi się dwa pierwsze zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwa pierwsze zdjęcia + to w niebieskiej sukni odbite w wodzie - super! Bardzo mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie ujęcia :) ale pomysł z kartkami genialny :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz