Skrót wiadomości z ostatnich miesięcy

 Witam po długiej przerwie! Stwierdziłam, że jest dobry czas, by wrócić do tworzenia bloga. Tak dużo się dzieje wokół mnie, że trzeba gdzieś to wszystko upamiętnić.

1. Covid-19 wpłynął i na moje życie. Dzięki narodowej kwarantannie zaczęłam tworzyć dużo grafik, rysunków i obrazów malarskich. Nie mogłam robić zdjęć, więc stwierdziłam, że swoje wizje przeleję na kartkę papieru czy też na wirtualną kartkę. 


Grafika komputerowa

Kwiaty w digital paintingu


2. Niedługo mam wernisaż swoich fotografii i grafik. Cieszę się z tego powodu, bo będzie to kolejna okazja do spotkania ze starymi oraz obecnymi znajomymi.

Plakat

3. Niedługo zostanie wydany tomik wierszy Marty Świć z moimi zdjęciami. Dzięki tomikowi dotrę z moją twórczością do większej liczby osób.

4. Nieustannie poszukuję pracy. Wysyłam CV to tu, to tam. Może ktoś się niedługo odezwie. 

5. Szukam też przy okazji pracy dla moich koleżanek, bo też jej nie mają. 

6. Brakuje mi motywacji do robienia pewnej rzeczy. Nie mam pomysłów. Koleżanka, z którą prowadzę projekt, też nie ma pomysłów. W ten sposób ugrzęzłyśmy w bagnie i nie dajemy rady z niego wyjść. 

7. Niedawno byłam na super wycieczce. W kolejnym poście pokażę Wam kadry, które zrobiłam w jej trakcie. 

To by był taki wielki skrót wiadomości z mojego życia. Życzcie mi powodzenia w znalezieniu dobrej pracy oraz motywacji w tworzeniu artykułów, grafiki i fotografii. 

Pozdrawiam,

Weronika


Komentarze

  1. Fajnie, że reaktywujesz bloga :). Gratuluję sukcesów, przepiękne grafiki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz