Podsumowanie roku 2016.

W ubiegłym 2016 roku zrobiłam 12 sesji portretowych, w tym dwie sesje dla całkiem nieznanych osób oraz jedna sesja dla modela i jedna dla pary.

W zeszłym roku zrobiłam też miałam możliwość zwiedzenia nowych miejsc w Polsce.


Poza tym poznałam kilkoro ciekawych osób z zagranicy, dzięki uczestniczeniu w najpiękniejszym wydarzeniu roku 2016 - diecezjalnych Światowych Dniach Młodzieży. Doszłam też do wniosku, że jest dużo młodych ludzi w Kościele, którzy potrafią być dumni, że są katolikami.

W 2016 roku odkryłam swoje największe cele życiowe i zobaczyłam swoje dobre perspektywy na przyszłość związane z pewną propozycją i poznaniem jednej bardzo interesującej osóbki.

Uważam rok 2016 za przełomowy w życiu, jestem Bogu wdzięczna za tak wspaniały rok. Z pomocą Bożą rok 2017 będzie jeszcze lepszym okresem w moim życiu i tego Wam życzę, drodzy Czytelnicy.

Oto prezentacja sesji portretowych wykonanych w 2016 r. (z każdej sesji po jednym zdjęciu, a z sesji z Portugalkami dwa zdjęcia).

Sesje z Kasią w lutym, maju i czerwcu. Jedna z sesji TUTAJ KLIK.




Sesja lipcowa z Eweliną i Krzysztofem.


Sesja z Portugalkami. - KLIK


Sesja z drugą Kasią. - KLIK


Sesja z ,,Panią Jesienią". - KLIK


Sesja z Wiktorią. - KLIK


Sesja maskowa z Kasią.


Sesja dworkowa z Olą. -  KLIK


Sesja z Kasią w bibliotece (następny wpis publikacja całej sesji) .


Sesja z Danielem (moim pierwszym modelem). - KLIK



Komentarze